Ubat Tak Datang Period

Ubat Tak Datang Period. Tak kira hospital maupun traditional apa org kata ubat tu ok sya beli smpai x kira kos asalkan saya shat spt org lain. Saya tak tahu kenapa period saya terhenti.

Ubat Untuk Haid Lambat - Palestina 5
Ubat Untuk Haid Lambat - Palestina 5 from lh5.googleusercontent.com
Ingatkn period tak payah makan. Wanita normal mesti datang period setiap bulan. Ramai yang tak tahu bahawa pengambilan ubat atau vitamin boleh menyebabkan gangguan kepada kitaran haid lalu menyebabkan period anda lambat.

Untuk ni ada side effects.

Kesempatan tidak datang dua kali. Takkan nak period nak bergantung pada ubat period kan. ✅ tested by the users. Kalau saya mengambil pil period dan contohnya, kalau saya mengandung.



Related Posts To Ubat Tak Datang Period


Ubat Tak Datang Period Rating: 4.5 Posted by: batassolo

Search Here

Popular Posts

Total Pageviews

Recent Posts