Ubat Lambat Datang Period

Ubat Lambat Datang Period. Punca period lambat yang seterusnya ialah kerap keletihan. Alo doktor ~ saya nak tanya bagi pihak isteri saya , isteri saya lewat datang bulan dalam masa yang sama dia demam mual pening kepala muntah.

Selain Mengandung, Ini 9 Sebab Anda 'Missed Period'
Selain Mengandung, Ini 9 Sebab Anda 'Missed Period' from media.siraplimau.com
Bila empat hari lambat datang bulan period. Apakah punca lambat datang haid? Kalau saya mengambil pil period dan contohnya, kalau saya mengandung.

Period atau haid sinonim dengan wanita.

Sebab itu anda perlu elakkan makan lambat atau makan makanan yang terlalu pedas. Tingnan kung magkano ang iyong halaga microbat (ubat) ngayon bat (bat). Apalagi jika selama ini jadwal menstruasi anda teratur, tidak pernah terlambat. Memang seriau bila period tak.



Related Posts To Ubat Lambat Datang Period


Ubat Lambat Datang Period Rating: 4.5 Posted by: batassolo

Search Here

Popular Posts

Total Pageviews

Recent Posts